I'm sorry i love you but they hate you..
我很抱歉..我愛你..但她們討厭你...

Almost all of my friends hate you....
幾乎我所有的朋友們都討厭你...

Linda doesn't like you
CEO不喜歡你

Ivy think you are strange
阿滿覺得你很奇怪

Norway doesn't make her comment..
Norway沒有做出評論...

Tammy mock you and me sarcastically
邱Tammy尖酸刻薄地嘲諷你和我

Allan think you make me shorter than other people
Allan覺得你讓我比其他人矮了一節

Shone think you are just the one he would never take out in public
Shone覺得你是那種他絕對不會在公共場合帶著你的人

Cindy only said one time about your bad.....but...whatever
青只有說過一次你的不好....但....算了



They hate you....But it's not your fault....
他們討厭你....但這並不是你的錯

cause you are good-looking....and you come from Japan
因為你長的很好看....而且你來自日本

you'r come from a famous familly that everyone knows your' familly in Japan..even in Honkong....
你來自一個很有名的家族,在日本,所有人都認識你的家族,甚至在香港也是...



























This is you~!! Navy pants of Uniqlo
這就是你~!!Uniqlo的海軍藍褲子

I'm sorry....I'm too short to wear you...
我很抱歉...我矮的不該穿你



This is the only photo that I can find you with me
這是我唯一可以看到你和我的照片

I'm sorry that I will no longer wear you before those friend........ but it doesn't means i don't loveyou anymore....
我很抱歉我再也不會在那些朋友們面前穿著你....但這並不表示我不再愛你了....

Tim Gunn ever said "Though people thinks you wear your favorite clothing is ugly, you can still wear it if you're happy"
Tim Gunn曾經說過"就算人們覺得你最喜歡的衣服很醜,你還是可以穿著它,如果這讓你感到快樂"

I don't know if you really make me embarrassed like 雅文的與龍共舞外套
我不曉得你是不是真的讓我囧的像雅文的與龍共舞外套

I do only know....
我知道

You're just the one I will always loved  
你是那個我會一直愛著的






請安息~我的七分(八分?九分?)褲!!





最後
感謝成大外文的Nalla友情跨刀協助部分語句完成XD
arrow
arrow
    全站熱搜

    herneslin 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()